ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Crno je in.

Da napišem ovo za 20 god. još uvijek bi bila u pravu. Crno je uvijek in.
Stvara dojam profinjenosti, elegantnosti, ozbiljnosti a ponekad i puno više. Može se iskombinirati sa mali milijun boja i dobije se slika koja se i želi poslati.



Paris Hilton: party/cocktail dress; Jennifer Aniston: casual dress; Anne Hathaway: večernja/prigodna haljina.

VOGUE:







Za svoju maturalnu večer, kada su sve cure iz moje generacije sate provodile po dućanima koje šivaju haljine tražeći onu "pravu" bez obzira što su meni sve iste načičkane,sjajne,duge toalete za odjenuti je jednom i sljedećih 50 godina se hvatat za glavu kad se sjetite svog odabira, moj odabir je bila jednostavna crna haljinica. Kada su svih putevi vodili po salonima vjenčanica mene je moj put doveo do haljinice u H&M.
Isfurala sam nek đir tipa Charleston, crna haljinica na resice, crne hule, crne salonke, crna traka s velikim crno-bijelim cvijetom sa strane i bijele perle oko vrata koje svemu, naravno, daju poseban štih.
Bila sam drugačija. To mi je jedino bilo bitno. Naravno da reakcije nisu bile sve pozitivne ali to je bio moj uspjeh. Nisam se htjela stopit' s okolinom, htjela sam iskočit iz okoline. Opet uspjeh.
Moja maturalna večer, i izvukla me mala crna haljinica.

3 komentara:

  1. Divne slike, zelim ti srecu u blogiranju...cmok

    OdgovoriIzbriši
  2. kako vidim,nova si,pa ti zelim dobrodoslicu (jest da nisam ni ja neki starosjedilac,ali eto...:))... sto se tiče crne boje,potpuno se slazem,ja je naprosto obozavam i jaako cesto joj pribjegavam...prosto je savrsena...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. sigurno si bila najzanimljivija na maturalnoj. jezim se na pomisao maturalnih haljina i ne mogu vjerovati da te grozote cure zbilja jos uvijek nose :D cast iznimkama, ali nekako ih ne vidjam puno :)
    hvala ti na komentaru. citamo se svakako! :)

    OdgovoriIzbriši